Tell everybody that you know, that I don't love you no more. That's for sure

Hemma på byn igen. Låter härligt att säga, för när allt kommer omkring ser jag trots allt Älvsbyn som mitt riktiga hem, vars jag än kommer att bo i framtiden.

Har hunnit med en del sedan jag emigrerade norrut, höjdpunkterna är såklart att få träffa Wille, och självklart andra familjemedlemmar, och den traditionsenliga trollingtävlingen i Arvidsträsk. Det senare slutade i fadäs eftersom vi enbart lyckades få upp två gäddor och vägde in en totalvikt på 2 kg. Nåja, vi hade ju trevligt iallafall, det är väl det som räknas.

Annars bara kul att få träffa alla igen. Det kommer bli en magisk sommar känner jag på mig.

Nu ska jag äta korv och makaroner, vissa rutiner måste man hålla kvar trots att man byter hemmane.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0