You're gonna miss her when she's gone

Sitter just nu och blickar över min mors julgran samtidigt som jag överväger att ta mig en nattmacka, bakad av tidigare nämnd person.

Har hunnit vara här uppe nu i 1,5 v och äntligen börjar känslan av lugn att infinna sig. Ett himmla sjå att hinna med att se alla, men nu har jag hunnit träffa de flesta personerna och druckit ofantligt många koppar kaffe.

Tror utan tvekan att jag ätit mer än någonsin tidigare i mitt liv under dessa dagar, nästan sinnessjukt mycket faktiskt.

Vattnet är mycket godare här uppe än i Stockholm, det smakar ädelt.

Bingolotto är kul, även om jag finner det ytterst svagt att inte arbeta sig fram till rikedom. Sistnämnda mening kan bero på den enkla anledningen att jag inte vann några miljoner.

Wille har äntligen uttryckt en vilja att börja spela hockey (även om han vid senare tillfälle tagit tillbaka detta påstående, men jag är så lycklig bara av att tanken dykt upp i hans huvud) samt öppnat upp sitt sinne för mitt älskade Modo. Det senare kan behövas i dessa mörka tider.


Med dessa ovanstående lösryckta meningar vill jag helt enkelt säga att jag mår bra här uppe. Jag är lycklig. Jag vill och kommer bo här uppe igen en dag (Om än kanske inte Älvsbyn men väl Norrbotten).

You say you're looking for someone,

Who's never weak but always strong

Someone to die for you and more,


But it aint me babe


You say you're looking for someone

To pick you up each time you fall

and to come each time you call

But it aint me babe


I'm not the one you want babe,

I'll only let you down


Kommentarer
Postat av: Lisa

harkel

2011-03-02 @ 16:06:19
URL: http://wisteria.blogg.se/
Postat av: mange

Man kan ju fundera om det är så mycket att fostra honom till ett modo som kommer att spela i allsvenskan nästa år ;-)

2011-03-06 @ 19:34:07
Postat av: Lisa

tycker verkligen att du borde blogga nu, skandalöst länge sen sist!

2011-05-18 @ 10:12:35
URL: http://wisteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0